کد خبر : 205966
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 18:05

الگوریتم Jagger چیست؟

الگوریتم Jagger چیست؟

گوگل الگوریتم خود را به طور مداوم تغییر می دهد، اما گاهی اوقات، به روز رسانی بزرگی را برای الگوریتم خود پیاده می کند که تأثیرات گسترده ای بر رتبه بندی موتورهای جستجو دارد. به روز رسانی Jagger چنین به روز رسانی الگوریتمی است. به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی Jagger در سه مرحله اجرا شده است،

گوگل الگوریتم خود را به طور مداوم تغییر می دهد، اما گاهی اوقات، به روز رسانی بزرگی را برای الگوریتم خود پیاده می کند که تأثیرات گسترده ای بر رتبه بندی موتورهای جستجو دارد. به روز رسانی Jagger چنین به روز رسانی الگوریتمی است.

به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی Jagger در سه مرحله اجرا شده است، فاز اول Jagger از ۱۶ اکتبر شروع می‌شود، فاز دوم، فکر می‌کنیم در ۲۷ اکتبر و فاز سوم به‌روزرسانی Jagger، از ۴ نوامبر شروع می‌شود. ، ۲۰۰۵. نظرات در مورد زمان تکمیل مرحله سوم به روز رسانی Jagger بسیار متفاوت است، اما ما در اوایل دسامبر نتوانستیم هیچ اثر فعالی از Jagger را در مراکز داده گوگل پیدا کنیم، بنابراین ما احساس می کنیم که به روز رسانی کامل شده است. در مرحله ای نزدیک به پایان نوامبر.

افزایش کریسمس به خزانه گوگل؟

تغییرات عمده‌ای مانند به‌روزرسانی جگر، در ماه‌های اکتبر و نوامبر در سه سال گذشته رخ داده است، اگرچه به‌روزرسانی سال گذشته مشکلات زیادی برای صاحبان وب‌سایت یا سئوکاران ایجاد نکرد، اما به‌روزرسانی فلوریدا در سال ۲۰۰۳ شاهد حذف سایت‌ها از صفحه اول بود. در گوگل خود را خارج از ۱۰۰ موقعیت برتر در SERP ها بیابند. 

بدبینان پیشنهاد می‌کنند که گوگل درست قبل از کریسمس به‌روزرسانی گسترده‌ای مانند فلوریدا و جگر داشته باشد تا سایت‌های برتری را که موقعیت خود را از دست می‌دهند مجبور به استفاده از Google Adwords کنند، بنابراین یک جریان درآمد اضافی برای کمک به افزایش جوایز کریسمس Google ایجاد می‌کند.

 

با این حال، من معتقدم که اگر گوگل بخواهد به هرزنامه‌ها و سایت‌های کلاه سیاه درس عبرت بدهد، بهترین زمان برای به‌روزرسانی درست قبل از کریسمس است، به همین دلیل است که به نظر حقیر، این زمان از سال را برای این به‌روزرسانی‌های اصلی انتخاب می‌کنند. . اگر محصول جانبی از بین بردن چند قانون شکن این است که گوگل درآمد بیشتری از AdWords کسب می کند، برای آنها موفق باشید! 

سایت های اخلاقی پاداش دهنده Jagger را به روز کنید؟

ای کاش به سادگی معرفی Jagger Update بود تا از شر هرزنامه‌ها خلاص شوید و سایت‌های با ارزش و اخلاقی برای کسب رتبه‌های برتر بر اساس شایستگی خود بجنگند، اما متأسفانه، اغلب بازندگان بیشتر از برندگان در به‌روزرسانی‌های Google هستند. ایندکس گوگل می‌تواند برخی از سایت‌های بسیار مرتبط را ببیند، که دارای چند ناحیه خاکستری سئو هستند و سایت‌هایی که در عین تمیز بودن، رک و پوست کنده هستند و در نتیجه به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل، فضایی را در فهرست هدر می‌دهند، جایگزین شده‌اند. این می‌تواند منجر به پرش کاربران بیشتر به MSN شود، روندی که در شش ماه گذشته در بریتانیا به طور پیوسته در حال رشد بوده است. 

تغییرات جگر در الگوریتم گوگل

مانند همه سئوکارها، اینها فقط نظراتی هستند که با مطالعه تأثیری که به‌روزرسانی جگر روی سایت‌های خودم، سایت‌های مشتریانم و سایت‌هایی که من به‌طور منظم دنبال می‌کنم داشته است، شکل می‌گیرد.

 

صادقانه بگویم، در مورد سایت‌های خودمان و سایت‌های مشتریان من، به‌روزرسانی Jagger تغییرات بسیار کمی در شرایطی که در صفحه فهرست یک سایت فعال می‌شوند، دیده است، اما چندین عبارت که در صفحات داخلی فعال می‌شوند، چند موقعیت را از دست داده‌اند – اما هیچ چیز خیلی شدید نیست. این به من می‌گوید که به‌روزرسانی Jagger بیشتر در مورد مجازات سایت‌ها با استفاده از تکنیک‌های کاملاً غیراخلاقی بود، نه تغییرات عمده در الگوریتم به خاطر آن.

 

کارشناسان سئو در سرتاسر وب در مورد تأثیرات عظیمی که به روز رسانی جگر در رتبه بندی ها ایجاد کرده است، به همه انواع تغییرات چشمگیر اشاره می کنند که احساس می کنند در الگوریتم ایجاد شده است، از جمله اینکه پیوند متقابل دیگر کار نمی کند، لنگر می آورد. متن روی لینک‌ها دیگر مهم نیست، لینک‌های دایرکتوری اکنون نادیده گرفته می‌شوند، لینک‌های خروجی رتبه‌بندی بیشتری نسبت به قبل منتشر می‌کنند، حتی برخی گفته‌اند که لینک‌ها دیگر مهم نیستند! بیشتر اینها، به نظر من حقیر، مزخرفات مبالغه آمیز است، نوشته شده توسط گروهی از صاحب نظران در انجمن، که علاقه خاصی به طرح این نوع ادعاهای ترسناک دارند. اتفاقاً، همان افراد از زمان به‌روزرسانی فلوریدا ادعاهای مشابهی را مطرح کرده‌اند، بنابراین انتظار می‌رفت که پس از به‌روزرسانی Jagger، «همان قدیمی، همان قدیمی» ما را معرفی کنند.

 

اگر قبل از به‌روزرسانی جگر در هر یک از موارد بالا مقصر بودید و موقعیت‌های خود را از دست دادید، این کار را متوقف کنید، از Google عذرخواهی کنید و از آن‌ها بخواهید که دوباره به سایت شما نگاهی بیندازند، پس از حذف تمام تکنیک‌های کلاه سیاه از سایت شما. .

 

من متقاعد شده‌ام که طول عمر و فیلتر سندباکس هم برای سایت‌ها و هم برای پیوندهای موجود در به‌روزرسانی Jagger Google تقویت شده است، به این معنی که سایت‌های جدید که به دنبال شرایط رقابتی هستند، برای فعال شدن در Google بسیار زمان می‌برد. منصفانه بگوییم، طول عمر همیشه یک عامل در الگوریتم گوگل بوده است (من هنوز فکر نمی‌کنم که فیلتر پیری خودکار جدیدی وجود داشته باشد)، اما فکر می‌کنم که سن نقش مهم‌تری در آینده بازی خواهد کرد.

 

به نظر من، سایت‌های وابسته و سایت‌های فرصت‌های کسب‌وکار آنلاین با مشکل مواجه خواهند شد، مگر اینکه طول عمر به نفع آنها باشد.

 

من همچنین احساس می کنم که پیوند به صفحات داخلی در ماه های آینده اهمیت بیشتری خواهد داشت. بیشتر پیوندهای خارجی به صفحه فهرست یک سایت اشاره می کنند، اما اکنون مهم است که به صفحات داخلی سایت پیوند دهید. حداقل، صاحبان وب سایت باید اطمینان حاصل کنند که هر صفحه مهم در سایت آنها به هر صفحه دیگر در سایت پیوند داده شده است.

 

پس همین! علیرغم تمام نظراتی که در انجمن های سئو ارائه می شود، من نمی توانم شواهد واقعی پیدا کنم که نشان دهد به روز رسانی جگر چیزی جز مجازات سایت ها با استفاده از تکنیک های غیراخلاقی بهینه سازی موتور جستجو انجام نداده است و تضمین می کند که حتی سایت های اخلاقی نیز باید سخت تر تلاش کنند تا موقعیت خود را حفظ کنند. SERPS.  

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

 لوله پلکسی

فیزیک یازدهم تجربی

پمپ بشکه کش

ظروف یکبارمصرف

امداد باتری ایرانخودرو

پراپ فرم

دمپایی عمده

خرید صندل عمده

استابلایزر سروو موتوری

فرکانس متر

چسباندن زيرنويس

یوتوفارکس

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی