کد خبر : 208476
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 12:16

تجربه جستجوی Google با شخصی سازی و تمرکز دانش دست اول

تجربه جستجوی Google با شخصی سازی و تمرکز دانش دست اول

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک و به نقل از پادشاه پدیا گوگل اخیراً پلتفرم جستجوی خود را به‌روزرسانی کرده است و ویژگی‌های شخصی‌سازی جدید و تنظیمات رتبه‌بندی را برای اولویت‌بندی محتوایی که دانش دست اول را به نمایش می‌گذارد، معرفی کرده است. هدف این تغییرات ارائه نتایج جستجوی

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک و به نقل از پادشاه پدیا گوگل اخیراً پلتفرم جستجوی خود را به‌روزرسانی کرده است و ویژگی‌های شخصی‌سازی جدید و تنظیمات رتبه‌بندی را برای اولویت‌بندی محتوایی که دانش دست اول را به نمایش می‌گذارد، معرفی کرده است. هدف این تغییرات ارائه نتایج جستجوی مناسب‌تر و تجربه شخصی‌تر به کاربران است.

کتی ادواردز، معاون جستجو در گوگل، بر تعهد این شرکت به ارتباط کنجکاوی انسان با گستره وسیع خرد انسانی در وب تاکید می کند. او اظهار داشت که این پیشرفت‌ها برای کمک به کاربران برای یافتن مرتبط‌ترین و مفیدترین تغییر اطلاعات برای درخواست‌های خاص خود طراحی شده‌اند.

 

رتبه بندی تغییرات برای برجسته کردن دانش دست اول

یکی از به‌روزرسانی‌های کلیدی، تغییرات رتبه‌بندی است که دیدگاه اول شخص را در نتایج جستجو افزایش می‌دهد. هدف Google تسهیل در کشف تجربیات، توصیه ها، نظرات و دانش مستقیم در هنگام جستجوی اطلاعات توسط کاربران است. این تغییر ممکن است منجر به نتایج جستجو با منابع تکراری و دست دوم کمتر و دیدگاه‌های شخصی منحصربفردتر شود که مستقیماً به سؤالات کاربران می‌پردازد.

 

  • هدف: بالا بردن دیدگاه اول شخص در نتایج جستجو.
  • تأثیر: تسهیل در کشف تجربیات فردی، مشاوره، نظرات و دانش مستقیم.
  • نقل قول از ادواردز: “به عنوان بخشی از این کار، ما همچنین مجموعه ای از بهبودهای رتبه بندی را برای نشان دادن دیدگاه های اول شخص بیشتر در نتایج ارائه کرده ایم، بنابراین یافتن این محتوا در جستجو آسان تر است.”

ادواردز در مورد این تغییرات توضیح داد و خاطرنشان کرد: “به عنوان بخشی از این کار، ما همچنین مجموعه ای از بهبودهای رتبه بندی را برای نشان دادن دیدگاه های اول شخص بیشتر در نتایج ارائه کرده ایم، بنابراین یافتن این محتوا در جستجو آسان تر است.”

 

موضوعات را برای توصیه های انتخاب شده دنبال کنید

علاوه بر به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی، گوگل تلاش‌های خود را برای تنظیم نتایج بر اساس سابقه جستجو و علایق شخصی کاربران گسترش می‌دهد. یک ویژگی جدید دکمه «دنبال کردن» به کاربران امکان می دهد موضوعات خاص را مستقیماً از نتایج جستجو دنبال کنند، مانند تیم های ورزشی مورد علاقه یا سبک های آشپزی. این به Google امکان می‌دهد مقالات، ویدیوها و اعلان‌های به‌موقع را بر اساس ترجیحات کاربران به‌طور خودکار نمایش دهد.

 

  • ویژگی اضافی: دکمه “دنبال کردن” برای دنبال کردن موضوعات خاص به طور مستقیم از نتایج جستجو.
  • بهبود: امکان نمایش خودکار مقالات، ویدیوها و اعلان‌های به موقع را بر اساس ترجیحات کاربر فراهم می‌کند.
  • مثال: کاربرانی که برای ماراتن آموزش می‌دهند، می‌توانند «آموزش ماراتن» را برای مقالات و نکات پیشنهادی در فید Google Discover خود دنبال کنند.
  • عرضه: طی چند هفته آینده در مرورگرها و برنامه های تلفن همراه در ایالات متحده به زبان انگلیسی.
  • برنامه‌های آینده: ساده‌سازی کشف مجدد سایت‌های پربازدید و نمایش اطلاعات درباره سازندگان محتوا، از جمله تعداد دنبال‌کنندگان، در بسیاری از نتایج جستجو.

 

برای مثال، افرادی که برای یک ماراتن آموزش می‌دهند، می‌توانند «آموزش ماراتن» را دنبال کنند تا مقالات پیشنهادی درباره تمرین‌ها و نکات را در فید Google Discover خود دریافت کنند. این ویژگی شخصی‌سازی را افزایش می‌دهد و قرار است در چند هفته آینده در مرورگرها و برنامه‌های تلفن همراه در ایالات متحده به زبان انگلیسی عرضه شود.

 

تا پایان سال، گوگل قصد دارد روند کشف مجدد سایت‌های پربازدید را ساده‌سازی کند و شروع به نمایش اطلاعات درباره سازندگان محتوا، از جمله تعداد فالوورها، در بسیاری از نتایج جستجو خواهد کرد.

 

تاثیر بر سئو

این به روز رسانی ها سوالاتی را در جامعه سئو در مورد پیامدهای آنها برای استراتژی های بهینه سازی ایجاد می کند. در حالی که به نظر می‌رسد ویژگی «دنبال کردن» برای شخصی‌سازی تجربیات فردی طراحی شده است، وب‌سایت‌هایی که محتوای باکیفیت در موضوعات محبوب تولید می‌کنند، ممکن است شاهد افزایش ترافیک باشند زیرا Google این صفحات را برای کاربران علاقه‌مند در اولویت قرار می‌دهد.

  • پیامدها: سوالاتی را در جامعه SEO در مورد استراتژی های بهینه سازی مطرح کنید.
  • ویژگی “دنبال کردن”: برای شخصی سازی تجربیات فردی طراحی شده است.
  • تأثیر بالقوه: وب سایت هایی که محتوای با کیفیت بالا در موضوعات محبوب تولید می کنند ممکن است شاهد افزایش ترافیک باشند.
  • تمرکز بر سازندگان محتوا: فرصت‌های بهینه‌سازی جدید را معرفی می‌کند، با تأکید بر نمایه‌های سازنده معتبر با دنبال‌کنندگان قابل توجه و تعامل بالا.
  • نمایه سازی موثر: نمایش نام سازندگان و دسته های اجتماعی به طور برجسته در صفحات به Google اجازه می دهد تا آن اطلاعات را به طور موثرتری فهرست بندی کند.
  • معیارهای تعامل کاربر: معیارهای فعلی تعامل کاربر، زمان حضور در سایت و بازدیدهای مکرر احتمالاً در ظاهر شدن سایت های محبوبی که کاربران به آنها باز می گردند، نقش دارند.

 

تمرکز دانش بر این اطلاعات برجسته درباره سازندگان محتوا، فرصت‌های بهینه‌سازی جدید و دکمه دنبال کردن را معرفی می‌کند. یک نمایه سازنده معتبر با فالوور قابل توجه و تعامل بالا می تواند نشان دهنده اعتماد باشد. نمایش نام سازندگان و دسته‌های اجتماعی به‌طور برجسته در صفحات به Google اجازه می‌دهد آن اطلاعات را به‌طور مؤثرتری فهرست‌بندی کند.

اگرچه ویژگی‌های شخصی‌سازی تأثیر واضح‌تری بر کاربران وارد شده خواهند داشت، اما می‌توانند نتایج جستجوهای عمومی را نیز تحت تأثیر قرار دهند. به متخصصان سئو توصیه می شود که به بهینه سازی برای تجربه کلی کاربر و ایجاد محتوای با کیفیت و جذاب برای مخاطبان گسترده ادامه دهند.

 

نتیجه

به روز رسانی های اعلام شده نشان دهنده تعهد گوگل برای تطبیق عملکرد جستجوی خود با نیازهای در حال تکامل کاربران است. همانطور که این تغییرات الگوریتمی اجرا می شوند، کاربران می توانند انتظار نتایج جستجویی را داشته باشند که بهتر با ماهیت انسانی علایق و سوالات آنها هماهنگ باشد. با این وجود، میزان تغییر این ترفندها در رتبه بندی جستجو هنوز مشخص نیست. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پمپ بشکه کش

تولید فیلم استرچ

تلویزیون شهری

خرید کلاه کاسکت

خرید رپورتاژ ارزان

امداد خودرو

طراحی سایت در کرج

خرید دوربین مخفی

نظرات در مورد زانوبند زاپیامکس

ساخت ایمیل

مکانیک سیار

لنز رنگی

لنز طوسی عسلی

فلت تی ئی
رشته آش
کاکتوسو
شکرو
رب فود
بیبی لازم
آی شیکر
کرم ارده
آجیل کار
تایپیستو
رب گوجه
آنلاین ناتس
لوتوس کود
آی روغن
گزدار
مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خرید رپورتاژ آگهی