کد خبر : 143251
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 17:45

اعزام دو بانوی تکواندوکار به مسابقات انتخابی پارالمپیک

اعزام دو بانوی تکواندوکار به مسابقات انتخابی پارالمپیک

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان از اعزام دو بانوی تکواندوکار برای نخستین بار به مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک خبر داد. عاطفه کشاورز در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تیم ملی پاراتکواندو بانوان جهت شرکت در مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو برای نخستین بار با حمایت فدراسیون تکواندو در بهمن ماه امسال

اعزام دو بانوی تکواندوکار به مسابقات انتخابی پارالمپیک

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان از اعزام دو بانوی تکواندوکار برای نخستین بار به مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک خبر داد.

عاطفه کشاورز در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تیم ملی پاراتکواندو بانوان جهت شرکت در مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو برای نخستین بار با حمایت فدراسیون تکواندو در بهمن ماه امسال تشکیل شد و ۴ نفر را به اردوی آمادگی دعوت کردیم که از بین آنها، فاطمه دودانگه در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم و رایحه شهاب در مثبت ۵۸ کیلوگرم برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه ورودی به پارالمپیک توکیو، اردیبهشت ماه راهی اردن خواهند شد.

وی در ارزیابی از وضعیت این دو تکواندوکار برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو، گفت: تیم تکواندو بانوان از بهمن ماه تشکیل شد و با برگزاری اردو سعی کردیم بهتری نفرات را برای مسابقات کسب سهمیه گزینش کنیم. البته چون این تیم نوپاست و تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را ندارند، ارزیابی دقیقی نمی توانیم درباره ی وضعیت آنها برای حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک داشته باشیم.
وی اضافه کرد: متاسفانه از سال گذشته که مسابقات بین المللی به دلیل کرونا لغو شد، اطلاعی از وضعیت حریفان شرکت کننده در این تورنمنت نداریم و در حقیقت با دست خالی و در فاصله زمانی کوتاه برای کسب سهمیه رقابت خواهیم کرد.
کشاورز خاطرنشان کرد: از ۱۸ بهمن که اردوی تکواندوکاران شروع شد، سعی کردیم ورزشکاران را در بهترین شرایط و امکانات که فدراسیون تکواندو فراهم کرده، برای مسابقات کسب سهمیه آماده کنیم، حال این که در اردن به چه نتایجی دست پیدا کنند بستگی به وضعیت سایر حریفان و عملکرد این دو تکواندوکار دارد.
وی در پایان با بیان این که اولین اردوی آمادگی این دو بانوی تکواندوکار تا ۲۵ اسفند ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: دومین اردوی آمادگی بانوان تکواندوکار پس از چند روز استراحت از پنجم فروردین آغاز خواهد شد. تلاش بر این است که جایگاه خوبی را برای تکواندوی بانوان رقم بزنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تعمیر گیربکس کیا

دمپایی عمده

دانلود آهنگ جدید

پرستاری از سالمندان در منزل

تبلیغات در بله

آموزش حسابداری

تقویت انتن موبایل

پخش کننده ظروف یکبارمصرف

یوتوفارکس

خرید صندل عمده

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

تولید فیلم استرچ

خرید کلاه کاسکت

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی