کد خبر : 132317
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 12:07

امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین وجود ندارد

امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین وجود ندارد

ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به دلیل وقوع کولاک شدید، امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین امکان وجود ندارد. محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزادراه زنجان – قزوین به دلیل کولاک شدید ناشی از بارش برف و وزش باد شب گذشته همچنان

امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین وجود ندارد

ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به دلیل وقوع کولاک شدید، امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین امکان وجود ندارد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزادراه زنجان – قزوین به دلیل کولاک شدید ناشی از بارش برف و وزش باد شب گذشته همچنان مسدود است. همچنین در آزادراه زنجان – تبریز در حوزه استحفاظی استان آذربایجان‌شرقی نیز وقوع کولاک و نبود ایمنی کافی سبب انسداد مسیر شده است.

وی با اشاره به اینکه تردد از مسیر جایگزین در جاده قدیم زنجان – قزوین انجام می‌شود، تصریح کرد: به دلیل افزایش بار ترافیکی در این محور، تردد با کندی انجام می‌شود که از رانندگان تقاضا داریم با صبر و حوصله رانندگی کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بارش‌ها قطع و سامانه بارشی از استان خارج شده است، تاکید کرد: تردد از محورهای کوهستانی، از جمله محور زنجان – طارم با زنجیرچرخ انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بارش برف و وقوع کولاک سبب لغزندگی جاده و کاهش دید می‌شود و ایمنی در رانندگی را مختل می‌کند، عنوان کرد: شب گذشته بر اثر همین موضوع، تصادف زنجیره‌ای سمت خرم‌دره منجر به مصدوم شدن بیش از ۶۰ نفر شد.

محمدی به مسافران توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و برای آگاهی از وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تعمیر گیربکس کیا

دمپایی عمده

دانلود آهنگ جدید

پرستاری از سالمندان در منزل

تبلیغات در بله

آموزش حسابداری

تقویت انتن موبایل

پخش کننده ظروف یکبارمصرف

یوتوفارکس

خرید صندل عمده

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

تولید فیلم استرچ

خرید کلاه کاسکت

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی