کد خبر : 153091
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 16:38

طاهری: لایحه بودجه ۱۴۰۰ شفاف نیست

طاهری: لایحه بودجه ۱۴۰۰ شفاف نیست

نماینده مردم زنجان در مجلس مدعی شد مجموعاً ۶۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار وجود دارد که تصویب شده است اما در جدول‌های بودجه نیست. به گزارش ایسنا، مصطفی طاهری در نوبت سوم در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) خطاب به نمایندگان مجلس گفت: از ملاک‌های کارآمدی بودجه در هر کشوری، شفافیت آن است. از پیامدهای نبود شفافیت،

طاهری: لایحه بودجه ۱۴۰۰ شفاف نیست

نماینده مردم زنجان در مجلس مدعی شد مجموعاً ۶۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار وجود دارد که تصویب شده است اما در جدول‌های بودجه نیست.

به گزارش ایسنا، مصطفی طاهری در نوبت سوم در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) خطاب به نمایندگان مجلس گفت: از ملاک‌های کارآمدی بودجه در هر کشوری، شفافیت آن است. از پیامدهای نبود شفافیت، فقدان تعادل بودجه و افزایش احتمال کسری بودجه هست که موجب افزایش نقدینگی و تورم افسارگسیخته می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس تأکید کرد: رقم درآمدی بودجه بسیار زیاد است که نقدینگی را بالا می‌برد. تذکر من نسبت به قسمت‌هایی از بودجه است که در جدول‌های بودجه نیست. مثلا در تبصره دو ۱۵۰ هزار میلیارد تومان و ۳۰ هزار میلیارد تومان دیگر داریم که در جدول نیست. در تبصره چهارده ۳۳۰ هزار میلیارد تومان داریم. همچنین در تبصره یک ۱۹۰ هزار میلیارد تومان و برای قیر رایگان ۴۰ هزار میلیارد تومان داریم. مجموعا حدود ۶۴۰ هزار میلیارد تومان داریم که در جدول‌های بودجه نیست.

وی با اشاره به بیانیه اخیر نمایندگان در مورد تصمیم‌گیری مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد FATF اظهار کرد: ما به جد به این بیانیه اعتقاد داریم. اینکه FATF را با شروط قبول کنیم، مورد تأیید ما نیست.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تعمیر گیربکس کیا

دمپایی عمده

دانلود آهنگ جدید

پرستاری از سالمندان در منزل

تبلیغات در بله

آموزش حسابداری

تقویت انتن موبایل

پخش کننده ظروف یکبارمصرف

یوتوفارکس

خرید صندل عمده

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

تولید فیلم استرچ

خرید کلاه کاسکت

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی