کد خبر : 194306
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 18:42

دانلود زیرنویس فیلم Massacre Time 1966 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Massacre Time 1966 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Massacre Time 1966 زمان کشتار  یک فیلم وسترن اسپاگتی ایتالیایی محصول سال ۱۹۶۶ با بازی فرانکو نرو و جورج هیلتون است. برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید https://blue-subtitle.com/massacre-time-1966/ در نیومکزیکو، تام کوربت کاوشگری است که از یک دوست خانوادگی به نام کارادین پیامی دریافت می کند که به او می گوید

دانلود زیرنویس فیلم Massacre Time 1966 زمان کشتار  یک فیلم وسترن اسپاگتی ایتالیایی محصول سال ۱۹۶۶ با بازی فرانکو نرو و جورج هیلتون است.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/massacre-time-1966/

Massacre Time (1966) - IMDb

در نیومکزیکو، تام کوربت کاوشگری است که از یک دوست خانوادگی به نام کارادین پیامی دریافت می کند که به او می گوید فوراً به خانه ای که با مادر بیوه ثروتمندش زندگی می کرد بازگردد. سال‌ها قبل از مرگش، او خانه و زمین را به جف برادر تام واگذار کرد و اصرار کرد که تام را از آنجا دور کنند. پول به او فرستاده شد تا از او حمایت کند، اما آرزوی مرگبار او این بود که تام از شهر لارامی دور بماند. با این وجود، تام با سرکارگرش موری خداحافظی می کند و سوار می شود.

MASSACRE TIME - 1966 - PHANTOM EMPIRES

زیرنویس فیلم Massacre Time 1966 پس از ورود به شهر لارامی، تام خانه ای را که در آن بزرگ شده بود، متروکه می یابد. دو اراذل خشن به تام می گویند که آنجا را ترک کند زیرا زمین متعلق به مردی به نام آقای اسکات است و به او هشدار داده شد که وقتی علامت اسکات را می بیند که یک حرف بزرگ ‘S’ است که روی حرف بزرگ ‘J’ نقش بسته است مراقب باشد.

تام در حال بازگشت به شهر، می بیند که تابلوی اسکات در سراسر شهر، روی ساحل، سالن و همه جا دیده می شود و به زودی می بیند که چرا صاحبان آن می ترسند. جیسون اسکات، یک تاجر ثروتمند، به همراه پسر سادیست خود جونیور اسکات، به میدان شهر می‌رود و تعداد زیادی اراذل و اوباش آنها را احاطه کرده است. اسکات ها خانواده ای را دستگیر می کنند که به دلیل دستمزد پایینی که اسکات ها به آنها می پردازند از شهر خارج می شوند. جونیور ناگهان پسر نوجوان این زوج مسن را با خونسردی می کشد و به صورت مکانیکی می خندد.

Massacre Time Blu-ray (Le colt cantarono la morte e fu... tempo di massacro  / The Brute and the Beast)

زیرنویس Massacre Time 1966 با پرسیدن اینکه جف کوربت کجاست، تام به یک آهنگر چینی مسن به نام سونکو، جایی که جف کار می کند، هدایت می شود. سونکو تام را به محل اقامت کارمندش هدایت می کند. تام جف را می یابد که در یک کلبه مخروبه در حومه شهر به همراه خدمتکار خانه هندی قدیمی خود مرسدس بنز زندگی می کند. معلوم می شود که جف یک مست است و هرگز از دست دادن مادرش و همچنین مزرعه را غلبه نکرده است. جف و مرسدس هر دو اصرار دارند که تام فوراً برود و از بحث درباره علت احضار تام خودداری می کنند. آنها همچنین نگران این هستند که تام توسط هیچ کس دیگری در شهر که ممکن است او را بشناسد، دیده نشود. تام که مصمم است بفهمد چه اتفاقی دارد می‌افتد، به شهر بازمی‌گردد، که توسط چند نفر از مردان اسکات مشاهده می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تعمیر گیربکس کیا

دمپایی عمده

دانلود آهنگ جدید

پرستاری از سالمندان در منزل

تبلیغات در بله

آموزش حسابداری

تقویت انتن موبایل

پخش کننده ظروف یکبارمصرف

یوتوفارکس

خرید صندل عمده

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

تولید فیلم استرچ

خرید کلاه کاسکت

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی