کد خبر : 208004
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 13:52

تبلیغات پیامکی، روشی پرطرفدار و سودمند

تبلیغات پیامکی، روشی پرطرفدار و سودمند

  این روزها تبلیغات حرف اول را در بازار فروش و جذب مشتری دارد. در دنیای مدرن معرفی برند و تبلیغات برای فروش محصولات و ارائه خدمات، حرف نخست را می‌زند. همان طور که در جریان هستید، روش‌های زیادی برای تبلیغات وجود دارد که هر کدام مراحل خاص خود را دارد و نتایج منحصر به

 

این روزها تبلیغات حرف اول را در بازار فروش و جذب مشتری دارد. در دنیای مدرن معرفی برند و تبلیغات برای فروش محصولات و ارائه خدمات، حرف نخست را می‌زند. همان طور که در جریان هستید، روش‌های زیادی برای تبلیغات وجود دارد که هر کدام مراحل خاص خود را دارد و نتایج منحصر به فردی برای مجموعه خواهند داشت. یکی از روش‌هایی که در حوزه‌ی تبلیغات بسیار هدفمند و سودمند است، ارسال پیامک انبوه می‌باشد که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تبلیغات پیامکی چیست؟

صاحبان کسب و کارها همیشه به دنبال راهی برای ایجاد ارتباط با مشتریان خود هستند. یکی از آسان‎‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش برای اطلاع رسانی، ارسال تبلیغات پیامکی است. طبق بررسی‌های انجام شده، حدوداً ۹۳% از افراد جامعه دارای تلفن همراه هستند. باید بدانید که تنها ۷۲% از این جامعه‌ی آماری دارای گوشی هوشمند هستند. در این میان افرادی هم هستند که علاقه‌ی زیادی به وقت صرف کردن در شبکه‌های اجتماعی ندارند. اما نکته جالب این است که تمامی مردم به پیامک دسترسی دارند و آن را مرتب چک می‌کنند. شاید به همین دلیل است که بانک‌ها از طریق پیامک با مشتریان خود در ارتباط هستند.

 

پیامک تبلیغاتی، روشی به روز

تبلیغات در حوزه‌ی فضای مجازی و سوشال مدیا این روزها بسیار باب شده است و طرفدان خاص خود را دارد، اما همواره این سوال مطرح است که با توجه به روش‌های تبلیغاتی جدید، چرا هنوز تبلیغات پیامکی پرطرفدار است؟

در پاسخ باید بگوییم که تبلیغات پیامکی با اینکه قدمت بیش از ۱۰ سال دارد، اما همواره شاهد آپدیت و به روز شدن آن هستیم. این به روز شدن مزیت‌های فراوانی داشته است، که در این قسمت به مرور برخی از آنها خواهیم پرداخت.

بانک اطلاعات تماس دقیق

درست است که بعضی از مجموعه‌ها و شرکت‌ها دارای بانک اطلاعاتی تماس مشتریان خود هستند. اما برخی دیگر این امکان را ندارند. نگران نباشید کافیست با یک شرکت سامانه‌ی پیامکی قرار داد ببندید و از خدمات آن استفاده کنید. یکی از این خدمات بانک اطلاعاتی تماس است که سامانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

استفاده از فیلترها، برای هدفمند شدن تبلیغات

در سامانه‌های پیامکی معتبر، فیلترهایی با عنوان حنسیت، سن، شهر، منطقه، کدپستی،محله و … تعریف شده است که با کمک این فیلترها شما می‌توانید، جامعه هدف خود را به درستی بررسی و انتخاب نمایید.

ارسال فوری

اگر قصد تبلیغات در شبکه‌های مجازی مانند تلگرام یا اینستاگرام را دارید، باید تیزر و یا بنری جذاب طراحی نمایید که هم زمان زیادی باید صرف و هم هزینه‌ی زیادی را باید پرداخت کنید.

در صورتی که برای ارسال پیامک کافیست، یک متن خوب و جذاب داشته باشید. شاید برایتان جالب باشد که در سرویس پیامکی کندو تنها در چند دقیقه، قادر خواهید بود که میلیون‌ها پیامک ارسال کنید.

 

تبلیغات پیامکی روشی کم هزینه

این روش تبلیغ بسیار کم هزینه خواهد بود. تنها کافیست که سامانه‌ای را انتخاب کنید که بهترین تعرفه ارسال پیامک  را داشته باشد. روش تبلیغات پیامکی تنها روشی است که شما با هر بودجه‌ای قادر خواهید بود که از آن بهره‌مند شوید. پس نگران نباشید چرا که نیازی به هزینه خیلی بالا برای این نوع تبلیغات ندارید. در ضمن در روش تبلیغات پیامکی چنانچه پیامک به هر دلیلی به مخاطب نرسد، هزینه‌ی آن برای شما عودت داده خواهد شد.

با پیامک تبلیغاتی، شماره اختصاصی خود را داشته باشید!

شما به راحتی قادر خواهید بود، شماره شخصی برای کمپین پیامکی خود تعریف کنید. چنانچه شماره اختصاصی خود را داشته باشید، هر گاه پیامکی ارسال کنید، مخاطب شما را می‎شناسد و سریع پیامک دریافتی را مطالعه می‌کند.

پشتیبانی قوی

پنل‌های اس ام اسی پشتیبانی قوی دارند که راهنمای شما هستند. در تمامی مراحل می‌توانید از آنها مشاوره بگیرید و حتی این امکان برای شما فراهم است، که بخواهید خود پشتیبانان برای شما فرآیند ارسال پیامک را انجام دهند.

تبلیغات پیامکی قابل پیگیری است

شما قادر خواهید بود که نتیجه‌ی نهایی پیامک‌های ارسالی خود را در پنل اس ام اس بررسی کنید. هنگامی که پیامک انبوه ارسال می‌کنید، قادر خواهید بود به قسمت پیام‌های ارسالی، سامانه پیامکی خود وارد شوید و مشاهده کنید که پیامک برای چه شماره‌هایی ارسال شده و یا به کدام شماره‌ها پیامک ارسال نشده است.

ارائه لینک در متن پیامک

برای راحت‌تر شدن برقراری ارتباط با مخاطب خیلی راحت می‌توانید، تنها با گذاشتن یک لینک در متن پیامک خود، مخاطب را به وب سایت مجموعه متصل کنید و توضحات تکمیلی یا خرید محصول را در آن لینک قرار دهید.

کمک به محیط زیست

با ارسال پیامک تبلیغاتی به دوست داران محیط زیست بپیوندید. طراحی و چاپ تراکت علاوه بر داشتن هزینه‌ی زیاد، باعث مصرف انرژی نیز می‌گردد. واضح است که برای چاپ تراکت‌ها نیاز به مصرف کاغذ داریم. در صورتی که باتبلیغات پیامکی ، نیازی به هیچ انرژی نیست و هیچ آلودگی برای محیط هم در بر نخواهد داشت.

نظرسنجی و برگزاری مسابقات با تبلیغات پیامکی

برگزاری مسابقه و همچنین ارسال نظرسنجی هر دو راهی هستند برای برقراری و حفظ ارتباط با مشتری. با کمک ارسال پیامک انبوه می‌توانید خیلی راحت با هزینه کم این ارتباط را برقراری نمایید و باعث شوید همیشه نام مجموعه و برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود.

 

هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی این نکات طلایی را رعایت کنید!

برای ارسال پیامک تبلیغاتی زمانبدی مناسبی داشته باشید

زمان ارسال پیامک بسیار حائز اهمیت است. به هیچ عنوان در ساعت شلوغ کاری پیامک ارسال نکنید.

همچنین در ساعت استراحت ظهر و یا آخر شب که معمولاً همه خواب هستند، ارسال پیامک انبوه کار بیهوده‌ایست.

 

در متن پیامک، محدودیت زمانی برای مشتری ایجاد کنید

در متن پیامک خود به مشتری این حس را بدهید که زمان استفاده  از آفر ویا خدمات ارائه شده، بسیار محدود است و باید سریع اقدام نمایند.واژه‌هایی مانند:

  • تعداد محدود
  • موجودی کم در انبار
  • تاریخ انقضای محدود
  • کد تخفیف فوری 

متن قوی و جذاب

در پیامک تبلیغاتی تنها صلاح، نوشته و متن شماست. هر چقدر متن جذاب‎تر باشد مشتری بیشتری را جذب می‌کند. در متون خود حتما از ایموجی‌های مرتبط استفاده کنید و جالب است بدانید که پیامک‌هایی که با لحن خودمانی ارسال می‌شوند، موفق‌تر هستند.

پیامک تکراری ارسال نکنید

به این جمله دقت کنید ” به هیچ عنوان پیامک تبلیغاتی تکراری ارسال نکنید” . بهتر است که بانک اطلاعاتی تماس خود را تقسیم بندی کنید تا از ارسال پیام تکراری جلوگیری شود.

سامانه پیامکی مناسب برای تبلیغات خود انتخاب کنید

سامانه‌ی پیامکی مناسب ویژگی‌های زیادی دارد که مهم‌ترین آنها شامل موارد ذیل است:

  1. داشتن بانک اطلاعاتی تماس دقیق و به روز
  2. پلتفرم اس ام اس پنل ساده که کار با آن سخت نباشد

سخن آخر

تبلیغات پیامکی یکی از روش‌های تبلیغاتی محبوب می‌باشد که تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در پلن تبلیغاتی خود، همواره جایگاه اختصاصی و ویژه‌ای برای آن درنظر می‌گیرند. تبلیغات پیامکی اگر با اصول و رعایت نکات مربوطه انجام گیرد بسیار موفق و کارآمد خواهد بود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پمپ بشکه کش

کشنده اسکانیا

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک سوناتا با بهترین قیمت و تضمین کیفیت

پراپ فرم

ترينر

چسباندن زيرنويس

یوتوفارکس

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی