کد خبر : 199883
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 - 22:46

بازارهای لباس زنانه چین و ترکیه

بازارهای لباس زنانه چین و ترکیه

آنلاین شاپ ترکیه دیجیتال مد در ترکیه بسیار مشابه اروپا است و سبک های رایج آن شلوار جین، ژاکت، کفش ورزشی یا کت و شلوار می باشد. همین باعث صادرات بزرگی برای این کشور است.در سال‌های اخیر،رشد خرید آنلاین در ترکیه به صورت تصاعدی بوده است و در حال حاضر بزرگترین بازار کفش، کلاه، لوازم

آنلاین شاپ ترکیه دیجیتال مد در ترکیه بسیار مشابه اروپا است و سبک های رایج آن شلوار جین، ژاکت، کفش ورزشی یا کت و شلوار می باشد. همین باعث صادرات بزرگی برای این کشور است.در سال‌های اخیر،رشد خرید آنلاین در ترکیه به صورت تصاعدی بوده است و در حال حاضر بزرگترین بازار کفش، کلاه، لوازم جانبی، کیف‌های دستی و پوشاک را دارد.
اگر به دنبال خرید بهترین لباس های زنانه هستید،بدون شک بررسی بازارهای لباس زنانه چین و ترکیه به کارتان می آید.چند سالی است که به دلیل فروش بالای لباس های زنانه در جهان،ترکیه و چین در نزاع برای تصاحب این بازار پر سود هستند.اما هر کدام از این کشورها ویژگی های متفاوتی براساس نحوه برش، کیفیت،اندازه، تولید و قیمت در تولید لباس های زنانه دارند،که دانستن آنها کمک بزرگی در تصمیم گیری حین خرید می کند.
بررسی بازارهای لباس زنانه چین و ترکیه
• نحوه دوخت
نحوه دوخت و برش لباس های ترکیه ماهرانه است.طرح های لباس های زنانه ترکیه اغلب الهامی گرفته از ایده های نوآورانه است و از لحاظ کیفیت و زیبایی با دقت تمام ساخته شده اند.اما پوشاک زنانه چینی به دلیل تولید عمده و طراحی به شیوه عمومیت با تقاضای شرکت های خارجی رو به رو شده اما تنوع طرح و رنگ های آن بسیار پایین است.
• کیفیت
هنوز نیز رد پای محصولات بی کیفیت چینی در سراسر جهان وجود دارد. با این حال پارچه های ترک معمولا بهتر از پارچه های چینی هستند. لباس‌های چینی قطعاً نسبت به لباس‌های ترکی که بر اساس استانداردهای بین‌المللی و صنعت پوشاک از کیفیت بالایی برخوردار هستند، از نظر کیفیت پایین هستند .
• سایز بندی
لباس‌های چینی معمولاً متناسب با سایز متوسط شهروندانش ساخته می‌شوند، بنابراین از نظر خرید برای استفاده در خارج از کشور سایز بندهای آن دقیق نیست. با این حال، لباس‌های ترکی در سایزهایی ساخته می‌شوند که با استاندارد اندازه‌گیری مورد استفاده در اروپا، آفریقا و غیره مطابقت دارد.
از دیدگاه بازار جهانی، نمودار اندازه و سایز بندی لباس های ترکیه معقول و مناسب تر از سایر قاره ها است. اکثر بازارهای پوشاک زنان ترکیه به تولید لباس برای کشورهای مختلف مشهور هستند.
• میزان تولید
با بررسی بازارهای لباس زنانه چین و ترکیه متوجه خواهید شد چین از نظر میزان تولید هزینه پایین تولید به دلیل در دسترس بودن نیروی کار ارزان در سطح بالاتری قراردارد.بنابراین از لحاظ میزان تولید،قطعاً چین پیروز بازار پوشاک ترکیه است.متأسفانه، تلاش برای تولید پوشاک زنانه در ترکیه همچنان با مشکل نقض کپی رایت مواجه است و هزینه بالای تولید نیز به آن اضافه شده است.
• قیمت
با توجه به هزینه بالای تولید منسوجات در ترکیه که الهام‌بخش قیمت‌گذاری ارزان قیمت است،محصولات و طرح‌ها در بازارهای لباس زنانه ترکیه است، قطعاً قیمت بالایی دارند اما این قیمت در کنار کیفیت و مهارت دوخت به چشم نمی آید.
بیشتر لباس‌های زنانه تولید شده در چین ارزان قیمت هستند،اما اغلب از پارچه‌های نامرغوب برای تولید استفاده می‌شود، با این حال،چین قطعاً برنده نبرد قیمت است.

نتیجه :
در ترکیه، جایی که شرق به غرب می رسد، تنوع زیادی در نحوه لباس پوشیدن مردم وجود دارد. ترکیه کشوری بزرگ و متنوع است، با انبوهی از سنت‌های لباس پوشیدن،از عثمانی باستان گرفته تا سبک‌های مرکز خرید مدرن، ترکیه همچنان دارای صنعت مد برتر بوده است. برای هر کسی که به مد و سبک لباس علاقه دارد، ترکیه نمونه‌ای غنی از شیوه‌های تکامل سبک لباس‌های سنتی  ومدرن می باشد .
در نهایت، اینکه کدام بازارهای لباس زنانه چین و ترکیه پیروز هستند،بستگی به خریداران دارد که براساس بودجه خود کدام ویژگی ها را در اولویت قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

 لوله پلکسی

فیزیک یازدهم تجربی

پمپ بشکه کش

ظروف یکبارمصرف

امداد باتری ایرانخودرو

پراپ فرم

دمپایی عمده

خرید صندل عمده

استابلایزر سروو موتوری

فرکانس متر

چسباندن زيرنويس

یوتوفارکس

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی