کد خبر : 205951
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آذر 1401 - 11:31

با اجاره ویلا در کیش به دلفین ها نزدیک بمانید

با اجاره ویلا در کیش به دلفین ها نزدیک بمانید

  سفر به جزیره کیش پر از کارهای هیجان‌انگیز و جذابی است که بسیاری از مسافران را به دلایل متفاوتی به این جزیره جنوبی با آب و هوای گرمسیری می‌کشاند. کیش مقصدی محبوب برای کسانی است که به تفریحات ویژه علاقه دارند. در کیش جاهای دیدنی، مراکز خرید، رستوران‌های شیک، شهربازی‌ها و تفریحات مختلف کنار

 

سفر به جزیره کیش پر از کارهای هیجان‌انگیز و جذابی است که بسیاری از مسافران را به دلایل متفاوتی به این جزیره جنوبی با آب و هوای گرمسیری می‌کشاند. کیش مقصدی محبوب برای کسانی است که به تفریحات ویژه علاقه دارند. در کیش جاهای دیدنی، مراکز خرید، رستوران‌های شیک، شهربازی‌ها و تفریحات مختلف کنار هم جمع شده‌اند.

یکی از مهم‌ترین کارهای ویژه تفریحی در کیش، تفریحات دریایی است که شامل غواصی، اسکی روی آب، جت اسکی، پاراسل، شاتل و بنانا سواری و…، به همراه تماشای دلفین‌های زیبا و مهربان است. پارک دلفین‌ها یکی از جاهای دیدنی کیش است که به نوعی از تفریحات آبی و از محبوب‌ترین جاذبه‌های این جزیره به شمار می‌آید. اگر قصد دارید از این آبزیان بازیگوش و شیطنت آنها دیدن کنید، به کیش سفر کنید.

https://lh4.googleusercontent.com/0Rrii8lmij-gqcVkw6yjDe0B_7L3WmMbNWftfFCHhcKFaWX8LpRnGXCfOwhD-uHFsfWL271yxNulkl3Vk9G9f4ZiQsm5As3UTa55V_KjKTdTptve5OVdU62_PaZtzuuOZyiS4wHJ9PVsJrEWUTYMmYUNtCc0CNmuj77nIQ-WDQhqZaZaXGJWjAH11C2ujBmRM3-b4OLshA

دلفین های کیش کجا هستند؟

دلفین‌ های بازیگوش کیش در پارک دلفین‌های این جزیره زندگی می‎کنند که نخستین پارک دلفین یا دلفیناریوم در ایران است و یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌‌های گردشگری کیش به شمار می‌آید. این پارک دیدنی که محل زندگی آبزیان زیادی است، در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و مساحتی بالغ بر ۱۰۰ هکتار دارد.

دلفین‌های این پارک آبی توسط مربیان خود آموزش دیده و کارهای نمایش زیبایی را انجام می‌دهند. شما در این پارک می‌توانید شاهد رقص دلفین‌ها با موسیقی و بازی آنها با توپ و سایر وسایل باشید و با تماشای کارهای شیطنت آمیز و منحصر به ‌فرد آنها از نزدیک، تجربه‌ای جالب را برای خود و به ویژه فرزندانتان رقم بزنید.

سایر حیوانات ساکن در پارک دلفین های کیش

دلفیناریوم تنها یکی از بخش‌های مجموعه پارک دلفین‌های کیش است. این مجموعه علاوه بر محل زندگی دلفین‌ها دارای آمفی تئاتر، باغ پرندگان و تونل آکواریوم آب شور نیز هست که شما می‎توانید با اتوبوس‌ قطاری از آنها دیدن کنید. مسیر حرکت شما از باغ پرندگان آغاز شده و سپس به دلفیناریوم و سایر بخش‌های مجموعه می‎رسد.

در پارک دلفین‌های کیش علاوه بر دلفین‌ها سایر موجودات آبزی نظیر پنگوئن، شیر دریایی، گربه دریایی و گراز دریایی نیز در استخری جداگانه با گنجایش ۱۸ هزار متر مکعب زندگی می‌کنند. این موجودات دریایی در این استخر دارای زندگی نرمال و ایده‌آلی هستند و گاهی نیز صاحب توله‌های زیبایی می‌شوند که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

برای دیدن دلفین ها در کیش، ویلا اجاره کنیم 

راه رسیدن به این حیوانات دوست داشتنی و بازی‌های دیدنی‌شان سفر به کیش است. اما پرسش اینجاست که اگر به کیش سفر کردیم، کجا اقامت داشته باشیم تا بتوانیم دلفین‌ها و سایر حیوانات موجود در این مجموعه اعم از پرندگان و آبزیان را مشاهده کنیم؟

برای این کار می‌شود از اقامتگاه‌های مختلف استفاده کرد که بهترین آنها ویلاهای مبله کیش هستند. با اجاره ویلای ساحلی و تفریح های آبی مهیج سفر کیش را کامل کنید. زمانی که شما در کیش ویلا اجاره می‌کنید، برای رفتن به دلفیناریوم و تماشای دلفین‌ها آزادی عمل بیشتری نسبت به هتل‌ها داشته و هر زمان که اراده کنید، می‌توانید به دیدن دلفین‌ها بروید. فقط به یاد داشته باشید که اگر گروهی به کیش سفر کرده و در ویلا اقامت دارید، کار هماهنگی اعضای گروه را به گونه‌ای انجام دهید که در ساعات مناسب برای دیدن دلفین‌ها به مجموعه پارک دلفین‌های کیش بروید.

https://lh4.googleusercontent.com/5mnT4h2EheK3-OzINIlsHuxZK9zejzx2vXGUBMvMroNk0EkSbsyXuju7KoRaFa0GjU5nTBQ8MnP7WNkaZgwsM0vwCwrSnP07om0K4ghI6fzc0ITaCTDNI5CzkXV30lH1LSJeto5IheWsiW9gM9XEz86gM7CvAiDsxDOZjUFUWx2uDcq9vKEtdKePk4LB9l8RGaIkRjl1nQ

ساعات کار پارک دلفین های کیش چگونه است؟

پارک دلفین‌های کیش بعدازظهرها فعالیت می‎کند و ساعت این سانس از ۱۵:۳۰ الی ۱۹ است. بنابراین شما برای بازدید از این پارک باید از ساعت ۱۵:۳۰ در مجموعه حضور یافته، از ساعت ۱۶ تا ۱۶:۴۵ به بازدید از باغ پرندگان و از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ به بازدید از استخر دلفین‌ها و شیرهای دریایی بروید. 

شما پس از بازدید از بخش پرندگان و حیوانات آبزی، می‌توانید در برنامه آخر شرکت کنید که بازدید از نمایش کلاسیک شو است و تا ساعت هشت شب یا ۲۰ ادامه دارد. بنابراین اگر قصد دارید که از پارک دلفین‌ها دیدن کنید، یک بعدازظهر کامل را به این کار اختصاص دهید. 

پوشش گیاهی مجموعه پارک دلفین های کیش

مجموعه پارک دلفین‌های کیش یک فضای سبز دارد که مجموعه‌ای از گیاهان جزیره را در خود جای داده است. در حقیقت خاک حاصلخیز جزیره کیش باعث شده که در تمام مناطق آن پوشش گیاهی کم‌نظیری وجود داشته باشد.

بنابراین اگر به گیاهان علاقمند باشید و گونه‌های مختلف گیاهی را بشناسید، وجود بیش از ۱۰۰ گونه گیاه از جمله درخت نخل، درخت لور، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، تکوما، گل ختمی، کند کارپوس، کهور، شیشه شور، سیاه نوفیلد، جونیا پروس، انواع کاکتوس و… در این مجموعه برایتان بسیار جذاب خواهد بود.

در مجموعه پارک دلفین های کیش از پرندگان مختلف دیدن کنید

یکی دیگر از بخش‌های پارک دلفین کیش باغ پرندگان آن است. در این باغ پرندگان، بیش از ۵۰ گونه مختلف پرنده زندگی می‌کنند. در واقع پارک دلفین کیش یک مجموعه مناسب برای زندگی موجودات دریایی و پرندگان است که به نوعی می‎توان آن را باغ وحش دریایی و پرندگان به شمار آورد. علاوه بر این در این مجموعه خزندگان منحصر به ‌فردی مانند کروکودیل، مار بوآ و لاک‌پشت نیز زندگی می‌کنند.

از جمله پرندگانی که در باغ پرندگان این مجموعه وجود دارند شامل طوطی ماکائو، توکان، لک‌لک، قو، تنجه، درنا، قرقاول، پلیکان، توراکو و شترمرغ هستند که زیستگاه اولیه آنها مناطقی از آفریقا، آمریکای جنوبی، استرالیا و کشورهای شرق آسیا بوده که در بخش‌های مختلف این مجموعه زیبایی خاصی را آفریده‌اند.

https://lh4.googleusercontent.com/lS_Yf8iyZLdQE6dhZWd2Db6S4AJFYT1I12rZfKbGSNCsVXNNZCoVMsP_0o2tAe8RuhrIW7AdBLA_uUxvhieyu-2bu97ldpUKTyf_xqSs6sg6k3Uh4eHNrnl7zQ27N07pChRbg4LYdR9G1_ROyxSqZQ1he8M5OudVVVO4QAYTUHP10sZTeVTWZwfv_AmdHw22xCa4CzCWuw

نمایش کلاسیک شو چیست؟

گفتیم یکی دیگر از بخش‌های پارک دلفین‌ها آمفی‌ تئاتر آن است که در آن نمایش شاد و مفرح کلاسیک ‌شو برای مهمانان اجرا می‌شود. این نمایش پس از بازدید از بخش‌های مختلف، برای مهمانان مجموعه ساعات جذابی را پر از شادی و خنده فراهم می‌کند و سبب می‌شود که شما با لب خندان پارک دلفین ها را ترک نمایید.

در کلاسیک شو شما می‌توانید برنامه‌های نمایشی مهیج را تماشا کنید. یکی از این برنامه‌ها استندآپ کمدی است که توسط کمدین‌های مطرح و ماهر اجرا شده و لب‌های شما را به خنده باز می‌کند. موسیقی زنده و بازی با نور از سایر کارهای جالبی است که در کلاسیک شو انجام شده و شما را سرگرم می‌کند.

عکاسی در پارک دلفین ها

یکی از بخش‌های مهم در بازدید از جاهای دیدنی، گرفتن عکس‌های یادگاری از آن محل است که خاطرات سفر را برای همیشه برای شما ثبت می‎کند. شما می‌توانید در پارک دلفین‌ها با کمک عکاسان حرفه‌ای در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف مجموعه از خود و خانواده‌تان عکاسی کنید.

نکته جالب این که عکس‌های شما در صورت تمایل روی کاغذ، قاب عکس، لیوان و وسایل دیگر چاپ می‌شوند و بدین ترتیب یادگار شما از این بازدید جذاب، کاملا به یاد ماندنی می‌شود. شما هم‌چنین می‌توانید از فروشگاه‌های سوغات پارک دلفین‌ها خرید کرده و برای عزیزانتان ره‌آورد سفر ببرید.

از ویلایتان تا پارک دلفین کیش را رکاب  بزنید 

پارک دلفین‌های کیش در جنوب شرقی این جزیره قرار دارد. این مجموعه در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و شما می‌توانید با وسایل نقلیه مختلف نظیر تاکسی، مینی‌بوس و خودروی شخصی به این مجموعه بروید. علاوه بر این اگر اهل دوچرخه‌سواری باشید می‌توانید یک دوچرخه کرایه کرده و در سراسر جزیره رکاب بزنید و حتی از ویلایتان با دوچرخه به این مجموعه زیبا و دیدنی بروید.

آدرس این مجموعه بسیار سرراست بوده و پیدا کردن آن بسیار آسان است. شما در بخش جنوب شرقی کیش وارد خیابان جهان شده و از آنجا خود را به پارک نیلوفر می‌رسانید. مجموعه پارک دلفین کیش جنب این پارک قرار دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

 لوله پلکسی

فیزیک یازدهم تجربی

پمپ بشکه کش

ظروف یکبارمصرف

امداد باتری ایرانخودرو

پراپ فرم

دمپایی عمده

خرید صندل عمده

استابلایزر سروو موتوری

فرکانس متر

چسباندن زيرنويس

یوتوفارکس

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی