کد خبر : 208478
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 12:12

بررسی Huawei Freebuds Pro 3

بررسی Huawei Freebuds Pro 3

به گزارش نیوز یکتا و به نقل از گسمارنا هوآوی در اواسط سپتامبر یک رویداد بزرگ داشت، جایی که ستاره این نمایشگاه Watch GT4 بود، اما ما شاهد ایرفون جدید Freebuds Pro 3 TWS نیز بودیم. ساعت هوشمند را بررسی کردیم و اکنون با بررسی ایرفون جدید نیز آماده هستیم. ما هدفون Green را امتحان

Huawei Freebuds Pro 3 review

به گزارش نیوز یکتا و به نقل از گسمارنا هوآوی در اواسط سپتامبر یک رویداد بزرگ داشت، جایی که ستاره این نمایشگاه Watch GT4 بود، اما ما شاهد ایرفون جدید Freebuds Pro 3 TWS نیز بودیم. ساعت هوشمند را بررسی کردیم و اکنون با بررسی ایرفون جدید نیز آماده هستیم.

ما هدفون Green را امتحان کردیم، که رنگ قهرمان در ترکیب فعلی است. کار رنگ آمیزی جدید است، اما در غیر این صورت، Pro 3 شبیه به نسخه های قبلی خود، Pro 2 است. و پس از گذراندن چند هفته با هدفون، اکنون آماده هستیم تا برداشت های خود را به اشتراک بگذاریم.

بررسی Huawei Freebuds Pro 3
این قاب نسبت به نسل قبلی کمی کوتاه‌تر و در مجموع ۴.۵ درصد کوچک‌تر است و هواوی همچنان روی یک صفحه بازتابنده کوچک نوشته شده است. یک دکمه کوچک در کناره برای اهداف تنظیم مجدد وجود دارد، در حالی که جوانه ها به راحتی در داخل قرار می گیرند. این کیس از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند، اما می‌توان آن را از طریق درگاه USB-C در پایین نیز شارژ کرد.

هوآوی حسگر لمسی روی ساقه را تغییر داد و وزن آن را نسبت به نسل قبلی ۵ درصد کاهش داد. ناحیه لمسی اکنون یک فرورفتگی کوچک است، که به حرکات اجازه می‌دهد تا طبیعی‌تر احساس شوند – بدون نیشگون گرفتن غیر طبیعی. از نظر نرم‌افزاری، چیزی تغییر نکرده است – می‌توانید ویژگی‌ها را برای یک، دو و سه ضربه تنظیم کنید در حالی که با کشیدن انگشت به بالا و پایین صدا را کنترل می‌کنید. نوک های لاستیکی متصل به اندازه M هستند و هوآوی سه اندازه دیگر را برای انواع مختلف گوش ارائه می دهد.

بررسی Huawei Freebuds Pro 3
Huawei Freebuds Pro 3 می تواند از طریق بلوتوث به دو دستگاه به طور همزمان متصل شود. ما متوجه شدیم که سوئیچ بین این دو زمانی که دستگاه‌ها برند هوآوی نیستند، قابل اعتماد نیست.

آزمایشات ما شامل یک گوشی هوشمند هوآوی، یک گوشی هوشمند سامسونگ، یک تبلت هوآوی، یک تبلت سامسونگ و یک دانگل بلوتوث برای رایانه رومیزی بود. Freebuds Pro 3 با یک مشکل اساسی در اتصال به دسکتاپ مواجه بود که ظاهراً بدون دلیل، حتی در وسط یک آهنگ یا ویدیو، از دست می‌رفت.

اتصال به دستگاه های تلفن همراه کمی بهتر بود، اما هنوز زمانی که دو منبع صوتی به طور همزمان پخش می شدند، ایده آل نبود. از طرفی تا زمانی که Freebuds برای گوش دادن به موسیقی در یک دستگاه و برقراری تماس های گاه به گاه (صوتی یا ویدیویی) در دستگاه دیگر استفاده می شود، جفت شدن دوگانه بدون مشکل کار خواهد کرد.

بررسی Huawei Freebuds Pro 3
همچنین در اپلیکیشن AI Life کنترل هایی وجود دارد که برای دریافت آخرین نسخه باید آن ها را از AppGallery هواوی دانلود کنید. Freebuds می تواند به طور خودکار دستگاه مورد نظر را انتخاب کند، اما ویجتی برای Android و HarmonyOS وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد حتی بدون باز کردن برنامه کنترل کنند که از کدام منبع صوتی استفاده کنند.

خود جوانه ها نسبتا راحت هستند. هیچ روش عملی وجود ندارد که بتوان آنها را به اشتباه در گوش قرار داد، و در حالی که هوآوی تست تناسب نوک را ارائه می دهد، فقط انتخاب طبیعی ما را با هر اندازه از نکات تأیید می کند.

غنچه ها همیشه در گوش منتقد ما ماندند، تا جایی که او فراموش کرد که آنجا هستند. ساقه آن نیز به اندازه کافی کوتاه است بنابراین با تسمه های ماسک تداخلی ایجاد نمی کند – بله، ما اکنون در حال آزمایش با محافظ صورت هستیم. به نرمال جدید خوش آمدید

بررسی Huawei Freebuds Pro 3
هواوی خروجی Freebuds Pro 3 را بیشتر بهبود بخشید، و برای سومین نسل متوالی، صدا فوق العاده چشمگیر است، در حالی که حذف نویز نیز به طور کلی بهبود یافته است.

جوانه های هواوی به همان اندازه طبیعی است که در این شکل ظاهر می شود، بیش از هر رقیب دیگری که آزمایش کرده ایم. پشتیبانی از پخش جریانی صوتی Hi-Res از طریق LDAC (برای گوشی های اندرویدی پشتیبانی شده) و L2HC 2.0 (برای دستگاه های هواوی) به این امر کمک می کند. موسیقی فقط با صدای سه گانه واضح و باس کاملاً واضح به نظر می رسد که بر صداهای میانی غلبه نمی کند.

صدا با انواع ژانرهایی که ما امتحان کرده‌ایم به خوبی متعادل است، و در حالی که صدای Freebuds Pro 3 بلندترین صدای بازار نیست، قطعا در میان دقیق‌ترین صداها قرار دارد.

بررسی Huawei Freebuds Pro 3
هواوی فری‌بادز پرو ۳ این روزها مانند بسیاری از جوانه‌های ممتاز دیگر دارای سه میکروفون است که امکان حذف نویز فعال را فراهم می‌کند. چهار حالت حذف نویز وجود دارد – پویا، که به طور خودکار بر اساس محیط اطراف تنظیم می شود، و سه ضامن قدرت مختلف که می توانید به صورت دستی انتخاب کنید.

حالت آگاهی، که به صداهای خارجی اجازه عبور می دهد، با یک حالت صوتی جدید ارائه می شود. اگر فعال کنید، صداهایی را که میکروفون‌ها دریافت می‌کنند، تقویت می‌کند. این می تواند در دفاتر کوچکتر مفید باشد، اما ما استفاده از آن را در خارج از خانه توصیه نمی کنیم، زیرا ممکن است بلند و گیج کننده باشد.

بررسی Huawei Freebuds Pro 3
Freebuds Pro 3 دارای باتری های مشابه با نسل قبلی است، با ظرفیت ۵۸۰ میلی آمپر ساعتی و ۵۵ میلی آمپر ساعت در هر جوانه. ما عمر باتری را در هر سه حالت تست کردیم و می توانید اعداد دقیق را در جدول زیر بیابید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

 لوله پلکسی

فیزیک یازدهم تجربی

پمپ بشکه کش

ظروف یکبارمصرف

امداد باتری ایرانخودرو

پراپ فرم

دمپایی عمده

خرید صندل عمده

استابلایزر سروو موتوری

فرکانس متر

چسباندن زيرنويس

یوتوفارکس

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی