کد خبر : 205956
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 - 22:31

دانلود فیلم

دانلود فیلم

امروزه فیلم ها از اصلی ترین ابزار های سرگرمی در دنیا به شمار می آیند. فیلم ها با شرح دادن انواعی از سبک زندگی ها میتوانند تاثیر زیادی در نحوه زندگی ما داشته باشند در نتیجه ما میتوانیم با دانلود فیلم از سایت های مختلفی از جمله سایت ناب مووی و تماشا آن ها انواعی

امروزه فیلم ها از اصلی ترین ابزار های سرگرمی در دنیا به شمار می آیند. فیلم ها با شرح دادن انواعی از سبک زندگی ها میتوانند تاثیر زیادی در نحوه زندگی ما داشته باشند در نتیجه ما میتوانیم با دانلود فیلم از سایت های مختلفی از جمله سایت ناب مووی و تماشا آن ها انواعی از نحوه زندگی کردن  را مشاهده کنیم . در این سایت ها ژانر های مختلفی از فیلم ها وجود دارد که میتوانید با توجه به سلیقه خود آن ها را انتخاب و از تماشا آن لذت ببرید. 

 

فیلم گریه جنگل

فیلم گریه جنگل به انگلیسی ( Jungle Cry) محصول کشور هند است که در ژانر درام ، ورزشی ساخته شده است . کارگردان این فیلم Sagar Ballaryاست . این فیلم سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. در فیلم گریه جنگل بازیگرانی چون Abhay Deol، Atul Kumar، Emily Shah، Joynal، Julian Lewis Jones، Rhys ap William، Richard Elfyn، Ross O’Hennessy، Saujas Pannigrahy، Sherry Baines و… به ایفای نقش پرداخته اند. امتیاز این فیلم در سایت imbd  ۷/۵ از ۱۰ بوده که موفقیت بزرگی برای این فیلم محسوب میشود. از بازیگران اصلی این فیلم میتوان به Abhay Deol، Atul Kumar، Emily Shah اشاره کرد . در خلاصه این فیلم آمده است که دوازده بچه یتیم و محروم از موسسه ای در اودیشای هندوستان موفق می شوند به مسابقات بین المللی راگبی نوجوانان انگلستان راه پیدا کنند و… فیلم گریه جنگل بر اساس داستان واقعی ساخته شده است. شما دوستداران فیلم و سینما میتوانید با دانلود فیلم هندی جدید گریه جنگل و تماشا آن داستان این فیلم را دنبال کنید.

فیلم لال سینگ چادا

لال سینگ چادا به انگلیسی (Laal Singh Chaddha) یک فیلم با ژانر کمدی-درام هندی است. کارگردانی این فیلم را ادوایت چاندان برعهده داشته است . اصلی ترین بازیگر این فیلم عامر خان است که تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده داشته است . این فیلم  محصول سال ۲۰۲۲ است که بازسازی رسمی از فیلم آمریکایی فارست گامپ محصول سال ۱۹۹۴ محسوب می‌شود. از دیگر بازیگران این فیلم میشود به کارینا کاپور ، ویجی ستوپاتی ، مونا سینگ ، پانکاج تریپاتی ، ماناو گویل و شاهرخ خان ( بازیگر افتخاری ) اشاره کرد. فیلم‌برداری این فیلم از تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ در چندی‌گر آغاز شد . این فیلم در ابتدا قرار بود به‌ صورت رسمی در کریسمس سال ۲۰۲۰ در هند اکران شود ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا اکران فیلم یک سال به عقب افتاد و در نهایت در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۲۲ به صورت سینمایی توسط استودیو آمریکایی پارامونت پیکچرز اکران شد. در خلاصه این فیلم آمده است که رویدادهای تاریخ هند از طریق دیدگاه لال سینگ چادا، مردی اوتیسم که درک زیادی از احساسات دارد، آشکار می‌شود . امتیاز این فیلم در سایت imdb ،  ۵/۹بوده است .این فیلم با هزینه ۲۴ میلیون دلار ساخته شد و در نهایت نزدیک به ۳۲ میلیون دلار فروش داشت که باعث شد این فیلم پرفروش ترین فیلم هندی در سال۲۰۲۲  باشد. به شما پیشنهاد میشود که با دانلود و تماشا فیلم هندی لال سینگ چادا از داستان شیرین این فیلم لذت ببرید.

 

فیلم خداحافظ

 

خداحافظ به هندیKhuda Haafiz) ) فیلمی با ژانر اکشن ، درام و عاشقانه محصول سال ۲۰۲۰ است که در۱۳۴ دقیقه در تاریخ ۱۴ اوت ۲۰۲۰ منتشر شد. کارگردانی این فیلم توسط فاروک کبیر صورت گرفته است. در این فیلم بازیگرانی همچون ویدیوت جاموال، شیوالکا اوبری، آنو کاپور، شیو پاندیت و آهانا کومرا ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم براساس داستان واقعی ساخته شده است.داستان این فیلم به این صورت است که ویدیت جموال در نقش  سمیر چودری که توسط یک پلیس در یک کشور خیالی خاورمیانه به نام نعمان بازداشت شده است ، موافقت می کند که علت دستگیری وی را به میشرا ، یکی از مقامات سفارت هند فاش کند. سمیر ، در سال ۲۰۰۷ ، یک مهندس نرم افزار و تاجر است که عاشق شیوالیکا اوبروی در نقش نرگس می شود و با او ازدواج می کند. بحران مالی در سال ۲۰۰۸ هر دو را بیکار می کند. سه ماه بعد ، آنها با کمک ویپین شارما در نقش ندیم ، کارمند یک شرکت استخدام در خارج از کشور ، در نعمان مشغول به کار می شوند… قسمت دوم این فیلم با نام خداحافظ : مجازات با آتش در سال ۲۰۲۲ منتشر شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

 لوله پلکسی

فیزیک یازدهم تجربی

پمپ بشکه کش

ظروف یکبارمصرف

امداد باتری ایرانخودرو

پراپ فرم

دمپایی عمده

خرید صندل عمده

استابلایزر سروو موتوری

فرکانس متر

چسباندن زيرنويس

یوتوفارکس

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی