کد خبر : 208440
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 14:52

دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی vivo iQOO سری ۱۲ تایید شد

دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی vivo iQOO سری ۱۲ تایید شد

به گزارش نیوز یکتا و به نقل از گسمارنا  گزارش‌هایی درباره یک گوشی جدید iQOO 12 توسط vivo با دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی در اوایل سال جاری منتشر شد و امروز یک افشاگر قابل اعتماد آن را تأیید کرد – ما به یک سنسور OmniVision 64B با لنز تله‌فوتو ۳ برابر در جلو و

vivo iQOO 11 Pro

به گزارش نیوز یکتا و به نقل از گسمارنا  گزارش‌هایی درباره یک گوشی جدید iQOO 12 توسط vivo با دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی در اوایل سال جاری منتشر شد و امروز یک افشاگر قابل اعتماد آن را تأیید کرد – ما به یک سنسور OmniVision 64B با لنز تله‌فوتو ۳ برابر در جلو و همچنین OIS نگاه می‌کنیم.

دوربین اصلی همچنین دارای سنسور OmniVision – OV50H با وضوح ۵۰ مگاپیکسل و OIS خواهد بود، در حالی که دوربین فوق عریض دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL JN1 سامسونگ است.

vivo iQOO 11 Provivo iQOO 11 Pro
ایستگاه چت دیجیتال معمولاً با این نوع نشت‌های اولیه درست است، و ما معتقدیم که این یکی نیز یک معامله واقعی است. vivo هنوز آماده معرفی مجدد iQOO با لنز پریسکوپ برای دوربین تله نیست. آخرین باری که چنین گوشی شش نسل پیش عرضه شد، زمانی که iQOO 5 Pro 5G یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر داشت.

با این وجود، آوردن دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با OIS (که به طور شگفت انگیزی در iQOO 11 Pro قبلی وجود نداشت) یک گام بزرگ به جلو است. برند iQOO در ابتدا مخاطبان بازی را هدف قرار داد، اما به یک سری برای کاربران قدرتمند تبدیل شد. در ترکیب با ISP جدید vivo V3، سری جدید قسطی باید در نهایت تجربه دوربین پرچمدار را برای آن‌ها فراهم کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

 لوله پلکسی

فیزیک یازدهم تجربی

پمپ بشکه کش

ظروف یکبارمصرف

امداد باتری ایرانخودرو

پراپ فرم

دمپایی عمده

خرید صندل عمده

استابلایزر سروو موتوری

فرکانس متر

چسباندن زيرنويس

یوتوفارکس

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی