کد خبر : 208524
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 11:36

فینال کاملاً بی‌حرکت Beef تنها راهی بود که می‌توانست به پایان برسد

فینال کاملاً بی‌حرکت Beef تنها راهی بود که می‌توانست به پایان برسد

  به گزارش دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده از صحنه آغازین فینال بیف، می توان فهمید که این قسمت بر خلاف سایر قسمت های فصل خواهد بود. درست پس از اینکه امی (علی ونگ) و دنی (استیون یون) از صخره ای راندند، دو کلاغ شروع به گفتگو درباره آنها می کنند. از

 

به گزارش دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده از صحنه آغازین فینال بیف، می توان فهمید که این قسمت بر خلاف سایر قسمت های فصل خواهد بود. درست پس از اینکه امی (علی ونگ) و دنی (استیون یون) از صخره ای راندند، دو کلاغ شروع به گفتگو درباره آنها می کنند. از طریق زیرنویس ها متوجه می شویم که یکی از کلاغ ها به دنی علاقه دارد زیرا قبلاً یک بار به او غذا داده است. با این حال، دیگری “اقدام جنگی” را علیه امی که یک بار اسلحه را به سمت آنها نشانه رفته اعلام می کند. این کلاغ‌ها بعداً در اپیزود برای حمله به امی بازمی‌گردند، که فقط یکی از جنبه‌های پایانی است که پوچی بیف را بالا می‌برد.

مطمئناً، لحظات دیگری از هیجن‌های حیرت‌انگیز در طول سریال وجود داشته است، مانند رابطه مخفیانه طولانی‌مدت امی با برادر کوچک‌تر دنی – اما فینال توانسته است از همه آن‌ها عبور کند. از تعقیب و گریز مداوم بین دنی و امی، از جمله سفر عجیب خنده دار و وجودی آنها در برخی از انواع توت های سمی، تا پایان طعنه آمیز و در عین حال تلخ، پایان بیف به طور شایسته و در عین حال کاملاً زیبا است.

 

از خشم جاده تا تعقیب کوچک در فینال «بیف».

از آنجا که نمایش با خشم جاده ای حل نشده بین امی و دنی شروع شد، آنها مستحق یک مسابقه مجدد بودند. با این حال، این بار خشم آنها فقط در مورد برخورد نزدیک در یک پارکینگ نیست. به خصوص بعد از قسمت ماقبل آخر، امی و دنی چیزهای بیشتری برای عصبانی شدن دارند. امی فقط در یک موقعیت گروگان بود، دخترش ربوده شد و شوهرش جورج (جوزف لی) تهدید کرد که او را ترک خواهد کرد. همچنین، از آنجا که امی به جردن (ماریا بلو) همه چیز را اعتراف کرد – از جمله فروش کسب و کارش به بهانه‌های واهی، مثل اینکه هرگز نمی‌خواهد صندلی تاماگو جورج را بفروشد – برنامه‌های کلی او برای رها کردن زندگی کاری برای گذراندن وقت بیشتر با خانواده‌اش در حال سقوط است. جدا از هم. دنی نیز چیزهای زیادی در بشقاب خود دارد. خانه ای که برای دادن آن به پدر و مادرش سخت کار کرد سوخت، پسر عمویش آیزاک (دیوید چو) متوجه شد که او را فروخته است و برادر کوچکترش پل (مازینو جوان) ظاهراً به دست پلیس مرد. خطرات هرگز برای امی و دنی بالاتر و شخصی تر نبوده است.

 

در پایان قسمت ۹، امی و دنی موفق می شوند یکدیگر را از صخره فرار کنند. در قسمت ۱۰، قسمت پایانی، متوجه می شویم که آنها به طور معجزه آسایی از تصادف جان سالم به در برده اند، زیرا، البته، آنها موفق شدند! گوشت گاو آن‌ها نمی‌توانست با چنین نت ضد اقلیم خاتمه یابد، نه پس از همه چیزهایی که از سر گذرانده‌اند. امی و دنی تلما و لوئیز نیستند. اما می توان فکر کرد که یک تصادف اتومبیل سرانجام به دشمنی کوچک و نابالغ آنها پایان می دهد. درعوض، امی برای شلیک و کشتن دنی در محل، نیرومندتر می شود. دنی به همان اندازه عصبانی است و امی را به پایین تپه هل می دهد. صبح روز بعد، امی تلاش می کند تا با لنگی راه برود اما در نهایت دنی را پیدا می کند که او نیز هنوز در بیابان گم شده است. تعقیب و گریز در نهایت به پایان می رسد، اما نه بدون کوچک بودن بیشتر. گوز دنی دکمه کامل و نابالغی است برای پایان دادن به تعقیب و گریز آنها که آن را آتش بس می نامند، حالا که متوجه می شوند هیچ کدام به تنهایی نمی توانند زنده بمانند.

حقیقت امی و دنی را در فینال «بیف» آزاد می‌کند

دومین سکانس پایانی احتمالاً پوچ ترین سکانس بیف در طول سریال و همچنین مهم ترین سکانس است. برای زنده ماندن، امی و دنی در زیر درختی اردو زدند و در نهایت مقداری توت سمی مصرف کردند. اگرچه امی در زمینه گیاهان تجارت کرده است، اما او اصلاً آن متخصصی نیست که خودش ساخته است – و دنی او را به این کار فرا می خواند. امی اعتراف می کند: «من فقط در گوگل گند می زنم و وانمود می کنم که هستم. آنها شروع به از دست دادن تمام حس زمان و حتی احساس خود می کنند – اما شاید برای رسیدن به خود واقعی خود نیاز به خوردن توت های سمی داشته باشند.

دنی به امی اعتراف می کند که در روزی که نزدیک بود با هم تصادف کنند، او سعی می کرد کباب های هیباچی را که می خواست خود را با آن ها بکشد، بازگرداند. او همچنان به اعتراف به لحظات دیگری از زندگی خود اعتراف می کند، مانند اینکه چگونه در کودکی در تمام حمام شخصی ادرار کرده و توسط پدرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. امی به کنایه اشاره می کند و به تعامل اولیه ای که آنها را در این همه دردسر انداخته است، اشاره می کند: «اکنون باید این آسیب را به یک راننده بی گناه یک SUV سفید منتقل کنید. اما او همچنین به رازهای خودش اعتراف می کند، مانند اینکه چگونه یک بار عمداً یکی از گلدان های شوهرش را شکست اما دخترش را مقصر دانست. او می‌گوید: «من نمی‌خواهم کسی ببیند من واقعاً کی هستم. امی به کسی اجازه نداده که واقعی او را ببیند و به کسی اجازه نداده که بداند واقعاً چه فکری می کند. او رازهایی را از پدر و مادرش، از جورج، از مادرشوهرش مخفی نگه داشته است. اکنون که آن‌ها سعی در کشتن یکدیگر ندارند، امی و دنی می‌توانند یک گفتگوی خوب و واضح داشته باشند، و تنها چیزی که لازم است یک سفر بد در توت‌ها است.

 

حتی زمانی که درک دنی و امی از خود شروع به تار شدن می کند، ظاهراً در هم می آمیزد و سپس ذهن خود را کاملاً تغییر می دهد و هنوز هم درگیر مواد مخدر می شود، آنها در نهایت به تفاهم می رسند. آنها در مورد فلسفه Catch-22 موافق هستند: این احساس که “هر وقت بخواهید به یک چیز بچسبید، از بین می رود.” مهم نیست که چه کاری انجام می دهند، امی و دنی برای به دست آوردن چیزی باید چیزی را از دست بدهند و هرگز خوشحال یا راضی نخواهند بود. این درک متقابل می‌توانست پیش از این در سریال قبل از اینکه انتخاب‌ها و عواقب آن‌ها از کنترل خارج شود، حاصل شود. دنی (در بدن امی) می گوید: «ما باید این کار را بیشتر انجام می دادیم. اما البته این احساس کوتاه مدت است. روز بعد، هنگامی که دنی و امی وارد جاده ای در یک تونل می شوند، جورج به طور غیرمنتظره ای در جستجوی امی ظاهر می شود و به دنی شلیک می کند و او را به بیمارستان می فرستد. Catch-22 درست است.

 

سرانجام امی و دنی در یک تخت بیمارستان در فیلم Beef’s Finale با هم برخورد می کنند

در حالی که حادثه محرک نمایش، برخورد نزدیک بین امی و دنی در پارکینگ فروشگاه بود، تصویر پایانی فصل نشان می‌دهد که امی و دنی در نهایت در برخوردی نرم‌تر و ایمن‌تر کنار هم قرار گرفتند: یک در آغوش. اگرچه امی آغازگر این آغوش است، دنی بازویی را به دور او می‌آورد و نشان می‌دهد که ژست محبت متقابل است. پایان دنی در فصل ۱ نیز طعنه آمیز است. اگرچه او سریال را با قصد خودکشی با برخی از کباب‌های هیباچی آغاز کرد، اما در آخرین لحظه او زندگی خود را حفظ می‌کند – و امی را نگه می‌دارد. پیش از این، دنی هدف زندگی خود را برای انتقام گرفتن از امی دید. حالا، بعد از همه چیزهایی که هر دو گذرانده اند، رابطه او با امی به نوعی متفاوت است، تقریبا امیدوارکننده. صحنه آخر بیف که با «Mayonaise» ساخته Smashing Pumpkins گره خورده است، ارسال احساسی است که امی و دنی هر دو از همان ابتدا به آن نیاز دارند.

 

فینال بیف ممکن بود در صدر رویدادهای دیوانه کننده و مضحک باقی فصل باشد، اما ریسک واقعاً غیرمنتظره سریال به امی و دنی لحظه ای آرامش بخشید. آن‌ها در سرتاسر سریال یک بازی موش و گربه را بازی می‌کردند و در بین بقیه زندگی‌های دیوانه‌وار و پر هرج و مرج‌شان به‌طور خلاصه با هم ملاقات می‌کردند. حالا که آنها یک روز را با هم در بیابان گذرانده‌اند و این فرصت را داشتند که در مورد اختلافات خود صحبت کنند، به نظر می‌رسد که این برخورد نهایی به دست آمده است.

 

این که آیا این صلح دوام خواهد داشت یا فقط یک آتش بس لحظه ای است، باید دید، احتمالاً در فصل دوم. آیا دنی شوهر امی را به خاطر شلیک به او خواهد بخشید؟ آیا آنها با نوعی احساس عادی به زندگی مربوطه خود باز خواهند گشت؟ گفتنش سخت است، مخصوصاً از آنجایی که ما دیدیم که امی و دنی هر دو برای حفظ کینه تلاش زیادی می کنند. صرف نظر از این، فینال پایانی بیش از رضایت بخش برای یک فصل کاملاً سرگرم کننده تلویزیون بود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

 لوله پلکسی

فیزیک یازدهم تجربی

پمپ بشکه کش

ظروف یکبارمصرف

امداد باتری ایرانخودرو

پراپ فرم

دمپایی عمده

خرید صندل عمده

استابلایزر سروو موتوری

فرکانس متر

چسباندن زيرنويس

یوتوفارکس

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی