کد خبر : 208517
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 17:11

۴ گوشی برتر من در سال ۲۰۲۳ – Ro

۴ گوشی برتر من در سال ۲۰۲۳ – Ro

به گزارش نیوز یکتا و به نقل از گسمارنا برای من، سال ۲۰۲۳ کمی کهنه بود. سال گذشته حتی در مورد برخی از میان رده ها هیجان زده شدم، اما این بار نتوانستم یکی را پیدا کنم که برجسته باشد. حتی بخش پریمیوم برای من چندان چشمگیر نبود، به همین دلیل است که تنها چهار گوشی

My top phones of 2023 - Ro

به گزارش نیوز یکتا و به نقل از گسمارنا برای من، سال ۲۰۲۳ کمی کهنه بود. سال گذشته حتی در مورد برخی از میان رده ها هیجان زده شدم، اما این بار نتوانستم یکی را پیدا کنم که برجسته باشد. حتی بخش پریمیوم برای من چندان چشمگیر نبود، به همین دلیل است که تنها چهار گوشی را برای لیست برتر انتخاب کردم.

یکی از برندهایی که در لیست من وجود ندارد سامسونگ است. با وجود اینکه من طرفدار زیاد سامسونگ نیستم، همیشه سری S Ultra را دوست داشتم، اما Galaxy S23 Ultra برای من بیشتر شبیه به آن است. همین امر در مورد Galaxy Z Fold5 نیز صدق می کند – خوب است، اما هیجان انگیز نیست.

شیائومی ۱۳ اولترا
بیایید با راننده روزانه من – شیائومی ۱۳ اولترا شروع کنیم. پس از استفاده از Xiaomi 11 Ultra و ۱۲S Ultra، ۱۳ Ultra نسبت به مدل های قبلی خود بسیار زیباتر به نظر می رسد. علیرغم طراحی نسبتاً عجیب و غریب با تمام شیب‌های پشتی، ۱۳ Ultra برای من نزدیک‌ترین گوشی هوشمندی است که می‌توانید در سال ۲۰۲۳ داشته باشید.

گوشی های برتر من در سال ۲۰۲۳ – Ro
اولین چیزی که در یک گوشی به دنبال آن هستم نرم افزار است و آخرین اقساط MIUI عالی هستند. هر سه Ultras که من استفاده کرده‌ام، تجربه‌ای فوق‌العاده روان و سریع را از روز اول ارائه می‌کنند. من را به یاد چند سال اول استفاده از تلفن های OnePlus می اندازد – تجربه ای روان از ابتدا تا آخرین روز.

دومین مورد دوربین ها است و Ultra مطمئن همه پایه ها را پوشش می دهد. برای من، ترکیب کامل تله فوتو ۳x + 5x یا ۳x + 6x است و خوشبختانه، Ultra یک دوربین تله فوتو ۳.۲x بسیار قوی اضافه کرده است که هر دلیلی را برای ارتقاء از ۱۲S Ultra به من می دهد.

نیازی به بررسی برگه مشخصات نیست، زیرا بیایید با آن روبرو شویم – چیپست، نمایشگر، خواننده اثر انگشت، شارژ، باتری و غیره همه تا حدودی در همه گوشی های پرچمدار مشابه هستند. این یک گوشی عالی است که جای شکایت کمی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

 لوله پلکسی

فیزیک یازدهم تجربی

پمپ بشکه کش

ظروف یکبارمصرف

امداد باتری ایرانخودرو

پراپ فرم

دمپایی عمده

خرید صندل عمده

استابلایزر سروو موتوری

فرکانس متر

چسباندن زيرنويس

یوتوفارکس

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

خرید رپورتاژ ارزان

مکانیک سیار

خرید رپورتاژ آگهی